Jack Canfield
Ansvarsområder:
Onboarding manager og projektleder ved opkøb og greenfield
Marketing og kommunikations strategi herunder årshjul, medievalg, m.m.
Udvikling, koordinering og eksekvering af kampagner
Events, foredrag og messer fra ide, koordinering til færdig eksekvering
Tæt samarbejde med leverandører og Preffered Partners
Ansvarlig for intranet/intern kommunikation og Employer Branding
Content Creation - grafisk design, tekst, video m.m.
Resultater:
Udvikling af årshjul, contentplaner samt strategi for content og events
Udvikling af kampagner med høj relevans og kvalitet til forbedring af “Brand knowledge”, samt sikring af kvalitativ information til hospitaler og klinikker.
Implementering og udvikling af events, udstillinger og messer som del af strategi om oplevelsesbaseret markedsføring.
Daglig koordinering af alle marketing indsatser og medier.
Udvikling af e-mail marketing strategi og set-up
Projektledelse af Greenfield byggeri for helt ny klinik i Brønshøj
Ansvarsområder:
Projektledelse af Retail Marketing kampagner for BR, herunder strategi, marketingplaner, medieplanlægning, budget, udvikling og eksekvering på alle platforme så som online, TV, radio, SoMe, Apps, print m.m.
Projektledelse af Brand Marketing Kampagner, LEGO og Action Toys, herunder strategi, marketingplaner, medieplanlægning, budget, udvikling og eksekvering på alle platforme så som online, TV, radio, SoMe, Apps, print m.m..
Skabe kundeflow til de største legetøjs kæder i de nordiske markeder, herunder vores webshops
Tæt samarbejde med IP owners som LEGO og Disney samt øvrige samarbejdspartnere som trykkerier, mediebureauer, grafiske- og digitale bureauer.
Resultater:
BR’s Julekatalog og 360 graders kampagner 2016 -17
LEGO DM for helte – Eksklusiv BR helårskampagne 2017
Udviklingen af BR til ”everyday key destionation” for LEGO
Medvirkende til at BR er bedst sælgende Retailer af LEGO i det nordiske marked
Ansvarsområder:
Udvikling og eksekvering af Retail kampagne for BR og Toys’R’us
Udvikling og eksekvering af kampagner i samarbejde med Top-Toy partners herunder Mattel, TOMY og Schleich
Skabe kunde flow til de største legetøjs kæder i de nordiske markeder, herunder webshops
Resultater:
BR’s Julekatalog og 360 graders kampagner 2015
LEGO Angry Birds eksklusiv kampagne og produktserie, samarbejde med bla. Citroen, LEGO og Universal Pictures
BR Own Brand badelegetøj – udvikling og eksekvering af kampagne herunder lancering af Instagram profil
Udvikling af BR Own Brand look og butiksindretning
Medvirkende til et ovenud positivt resultat for BR Own Brand
Ansvarsområder:
Koordinering og Projektledelse af Brand Marketing Kampagner for i alt 35 produkt brands (Mattel (Barbie, Hot Wheels) Fisher Price, TOMY, Disney, Lamaze etc.)
Udvikling og eksekvering af TVC, Radio, Online, Social, Print, Events og PR aktiviteter
One point of contact til grafisk designcenter DK og Hong Kong
Kontakt til samarbejdspartnere indenfor tryk, onlineudvikling, media etc.
Målgruppeanalyser
Evaluering
Kontraktforhandling med samarbejdspartnere
Resultater:
Opbygning af stillingen som Brand Marketing Koordinator for Print, PR og Events
Udvikling af nyt look til Sylvanian Families samt tilhørende Retail kampagner
Udvikling og opbygning af mappestruktur, briefing dokumenter, styringsdokumenter m.m. for at sikre tidsoptimering og kvalitet i teamet
Stærkt relation med IP ejer og øvrige samarbejdspartnere
Tina er super struktureret, følger op på opgaver, og har øje for detaljer. Tina er en god kollega, er lyttende og bidragende til teamet.
— Heidi A.
Hun formår ikke blot at udføre hendes opgaver med omhu, men er også i stand til at biddrage positivt med hendes analytiske, iderige og kreative evner.
— Daniel H.
I've had the pleasure of working with Tina as part of the partnership between our businesses.
Tina has a good understanding of processes and is very action-driven. I can warmly recommend Tina.
— Kristine P. M.
Du er altid velkommen til at kontakte mig på mail, telefon eller via de sociale medier.
© Copyright tndesign 2024. All Rights Reserved.